![](https://onderwijsmetlev.nl/nieuw/wp-content/uploads/2016/02/rekenmuurtje-300x201.jpg)
Cursus ‘Rekenmuurtje’
Cursus “Bouwen aan een stevig rekenmuurtje”. Dit scholingstraject is ontwikkeld voor scholen die willen investeren in de automatiseringsvaardigen van hun ...
![](https://onderwijsmetlev.nl/nieuw/wp-content/uploads/2017/05/rekenproblemen-256x300.jpg)
Cursus ‘Rekenproblemen en Dyscalculie’
Signaleren en begeleiden van leerlingen met rekenproblemen en dyscalculie Teams en individuele leerkrachten die hun rekenonderwijs willen optimaliseren voor leerlingen ...
![](https://onderwijsmetlev.nl/nieuw/wp-content/uploads/2016/01/domino-3-e1518105067145.jpg)
Het domino-traject
Implementatie van de referentieniveaus rekenen Referentieniveaus Rekenen Hoe kunnen de referentieniveaus voor rekenen ondersteunen bij het toewerken naar het hoogst ...
![](https://onderwijsmetlev.nl/nieuw/wp-content/uploads/2018/02/perspectieven.jpg)
Passende perspectieven
Passende perspectieven Niet alle leerlingen halen aan het eind van de basisschool referentieniveau 1S, het basisniveau voor het vakgebied rekenen ...
![](https://onderwijsmetlev.nl/nieuw/wp-content/uploads/2016/01/rekenproblemen-300x204.jpg)
Rekenspel in de les
Na de fase van de begripsvorming en de fase van het ontwikkelen van oplossingsprocedures volgt de fase van het vlot ...